Behövligt

Idag är det fredag....denna underbara fredag! :-)

Kommer sitta & testa sönder idag då jag ska ägna all tid åt projektet. När jag väl kommer hem så blir det nog en kort napp.....beroende på om jag ska med Jörgen & L-G till Birsta för att handla in en ny tv till bro. Kommer hjälpa honom med att fixa iordning lägenheten så allt sitter & står där det ska. :-) Ett litet projekt i sig dvs.. *skrattar* Ska la inte sticka under stolen med att jag nog kommer smutta på ett glas rött under tiden. *thihi*

BÖR inte missa Idol ikväll heller....måste ju se när Daniel äger sönder alla andra halvfabrikat.. *mohahahah*

Imorgon snackades de febrilt om fest....Smalare än Thord lirar på Aveny & det brukar betyda kaos på alla nivåer, så tankeställaren bör kanske vara om man ska vara nykter eller inte?!?! Vet jhu redan svart på vad alla mina underbara vänner tycker om det.. ;-)

Och....man ska alltid vara ärlig...hur skulle det annars se ut som??

Kaffe nu, jobba sönder sen!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback