Äntligen

Igår efter jobbet pumpade adrenalinet på mig som aldrig förr...dagen D var kommen & jag skulle tillsammans med syster ner på Ego för att slita sönder. =) Riktigt så tungt som väntat blev det inte, men jag upplever en skön ömmande känsla i vissa muskler idag.....och det kommer bara bli bättre & bättre då kvällen ska följas upp på samma mysiga sätt. *skrattar*

Efter träningen så passade jag på att fixa lite käk för resten av veckans luncher & middagar. Gjorde mycket lax & minst lika mycket kykling som kommer avnjutas med lite röd quinoa. *klappar mig på huve*

Kan la passa på att säga f´låt till alla som är "bortskämd" med att jag nästan alltid svarar på mobilen oxå.. ;-) Under sommaren & den stundande hösten har jag vart "duktig"!!  Ni som har vart med ett tag vet att jag är världens sämsta på att dels ringa när jag lovat det, samt ringa upp efter missade samtal osv....som det lätt blir under arbetstid, träningstid, tvättstugetider osv! Har ingen ursäkt för det, jag är helt enkelt oduglig på det....betyder inte att jag inte tycker om er eller dizzar någon speciellt av någon outgrundlig annledning und so weiter (stavas det så)(på svenska: och så vidare).. Varför jag väljer att skriva det här är för att jag fick en påminnelse om det igår, att jag inte riktigt svarar när folk ringer.....ta det INTE personligt.....men jag är vägrar t.e.x att ha med mobilen när jag tränar osv..  En än gång, F´låt!

Mmm...resten av veckan då.....ska i alla fall till stugan direkt efter jobbet imorgon tillsammans med Jörgen. Vi ska fixa vattenskotern & göra allt klart inför vintern. Förhoppningsvis är vi klar med allt innan mörkret knackar oss på axeln.

Ååå GRATTIS Tina som klarade Teorin idag....stort....grattis igen tjejen!!

Dagens:
All of my life, Where have you been?, I wonder if I'll ever see you again, And if that day comes, I know we could win, I wonder if I'll ever see you again
By Lenny Kravitz - Again

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback