Tandläkaren, jag jublar!

Sitter här på jobbet & hoppas att dagen ska smälla till som vanligt då jag redan nu längtar efter en smarrig middag & tårta hemma hos mor & far. Mammi fyller jhu år...så jag & syster ska dit & sjunga.. *hihi*

Ska vara hos tandläkaren 09,10 oxå....det ända som är jobbigt med det är summan som kommer dras från mitt konto. Vet e faan vad det kostar heller...men jag gissar la på en 5-600 riksdaler. Vad mycket roligt eller nyttig jag hade kunnat handla för de stålarna istället.....typ 3 stockar snus eller så.. *haha*

Jaja, jag kansks uppdaterar er med hur MÅNGA hål jag har när besöket väl är klart.....men bara kanske!!

Ska annars ha ett gäng från Eskilstuna hos mig idag....de är ett gäng som är uppe & vill lära sig lite mer om vad vi pysslar med här hoss oss. Skitroligt att få träffa lite folk man jobbar med på andra orter. :-)

Nee alla söta, killen ska hämta sig en kopp kaffe nu som laddning inför tandläkaren.. *hihi*

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback