Tack tjejer!

Idag har jag faktiskt haft en sjukt stilla & alldeles supermysig dag & kväll. Pillan, Sondra & Frasse kom förbi mig vid 18-tiden....med mats från Playa, Det blidde en A La Papa för mig....och som vanligt smakade den sjukt smarrigt. Efter lite löst snack så blidde det film, Licens To Web, skön romantisk komedi. I slutet på filmen så kom även Loan förbi....helt lagomt till den andra filmen, som blidde I Now Pronounce You Chuck And Larry. Hade i och för sig redan sett den redan....men den är så pass bra & lätt att se om så.. *skrattar* Frasse droppade i alla fall av då han skulle ner på krogen & kika lite....så jag slappade till det med damerna & vi snackade massa om ingenting & allt.. *hihi* Mycket jobbsnack dock....men tillbehörande A-kassa.

Är i alla fall hemkommen från en sväng till Max då tjejerna ville ha en burgare (utom sondra som käkade nuggets) och jag ville ha snus....maten avnjöts nere i hamnen. Vi tyckte liksom att de kunde vara roligt att se vad som händer där nere runt 01,00 på en lördag natt!! ;-) På vägen hem så såg vi alla shukt fulla människor & det är såååå härligt att jag vart nykter ikväll. För att inte känna hur härligt det kommer vara imorgon när jag vaknar!!

Nee alla söta, dags att kramas med kuddarna nu!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Pillis

Tack själv grabben! Kan säga att de har varit bra underskattat att slappa en lördag men guu så underbart :) de måste vi göra fler gånger ;) jag som började gäspa redan vid 8 ikväll har inte gått och lagt mig än men nu är de dags känner jag :-P hörs i morrn vännen! Kramar

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback