Tack, ovisshet är aldrig bra!

Idag är det tisdag, egentligen en superhärlig tisdag. Det borde vara en supermysig & trevlig tisdag. Grejjen är att jag har lite svårt att känna det i skrivande stund. TIll & börja med så regnar det ute...diggar inte regn....speciellt inte när det börjar vara kallt & grått ute. På sommaren är det en annan femma....då spelar det ingen roll om man blir dynsur, för på någe roligt sätt kan det vara mysigt!!

Att ha en hjärta av guld är inte alltid till godo!

Hur ser min vecka annars ut så?!

Igår, måndag,  så fyllde min storebror Thias år i alla fall, han smackade i sig overligt mycket tårta (som vanligt). Men jag förstå han, efter sin deff till SM är han värd det.

Ikväll, tisdag,  blir det träning med syster, sen måste jag verkligen laga mat. Tog mig inte den tiden igår vilket jag ångrar lite lätt nu..

Imorgon är det onsdag & så blir det träning & tvättstugen på kvällen....tvättstugan på en vardag ser jag inte alls fram emot....massa onödig stress bara. Betydligt härligare att ha det på söndag så man kan ta det lite slappt & bara vara!

Torsdag.....då ska jag till tandläkaren & få min dom....gissar på 3-4 hål, vilket kommer bli så in i helvete dyrt!! *suckar* Tur jag ska hem till mor & far på kvällen...mammi fyller år, så det blir massa smarrig mat & lite tårta på det. En sjuk sak är att min farmor fyller år samma dag, men hon är så pass dement att hon inte vet om det.

Fredag, då är det Nåbelfest (nobelfest finns redan) med jobbet. Kommer vara en fin tillställning med 3-rättersmiddag, god dryck, livemusik & en dj som spinner plattor så sklart. Jag vet redan nu att kvällen kommer bli lyckad. *skrattar*

Lördag, då skulle jag verkligen behöva åka till stugan med min andra bro, jörgen, för att fixa allt som behövs göras där. Vattenskotern, båten, bubblan osv osv! Jag kan i skrivande stund omöjligt se hur detta ska gå till?!?! Måste ägna en eller två minuter åt att komma fram till en bra lösning där.. En sak är i alla fall klar....kvällen blir lugn, typ lika lugn som fredagen som var.

Söndag, då blir det fotboll & god mat. En riktigt liten egodag skulle man kanske kunna kalla det för.. *haha* Vore rätt skönt att träna oxå, även om jag är ett fan av helgvila!!

Sååå, där han ni min vecka. Hur ser eran ut?!?

// One Love

Kommentarer
Postat av: JD

Tja bro!

Låter som en fullspäckad vecka. Min blir lika späckad fast kanske på ett lugnare sätt.

Igår måndag, gjorde jag ingenting.. vilade framför tvn. Thomas kom på besök, ringde dig men antar att du va och tränade

Idag tisdag ska jag packa inför jobb resan imorgon. (måste komma upp o låna din väska, syrran snodde min o drog till England inatt..) Så ikväll blir det nog bara slappa till en bra film eller så

Imorgon onsdag kliver jag upp vid 0500 tiden då taxin kommer strax efter o kör mig till midlanda. Sedan är det jobb hela dagen i sthlm.

Torsdag befinner jag mig fortfarande i sthlm för teamträff i en spa anläggning =)

Fredag fortsätter teamträffen men avslutar dagen 1230 och är förhoppningsvis hemma i svall till 1600!

// JD

2007-11-06 @ 11:29:01
Postat av: Marie

Ett hjärta av guld är värdefullt, det är det finaste en människa kan ha...

2007-11-06 @ 20:33:37
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback