Styrelsemöte

Vad ska man säga....måndagen är över för mig del & jag har faan knappt insett att den börjat. Shit vad vissa dagar går snabbt....men allvarligt...denna hann knappt börja innan den är över!!

När klockan var en bit efter 12,00 idag så insåg jag att det inte var dags för 09-fikat utan en sen lunch (i mina ögon sett).....och när klockan var 16,00 så kändes de som jag vart på jobbet i max 1,5 timme. Har mycket som ska göras imorgon, ett gäng saker som jag inte hann med idag. Känns extra roligt att det är möte från 09,00 fram till 12,00 imorgon......för då kommer jag verkligen att hinna med mig. Eller INTE!!

Väl hemma så blev det ett skobyte inna de var dags för styrelsemöte innan kvällen i det stora var över.....hann i alla fall surra lite med Jörgen & L-G efter mötet.

Kvällen imorgon....då ska jag hem till mor & far för att fixa deras nya & gamla dator...käka middag & sen är det dags att sova.

Onsdag....då ska jag vara vara med mig själv & kramas med kuddarna!

Torsdag, en inför-nu-smäller-det-fetast-EVER-i-sundsvall-möte nere på
http://www.moyo.se/

Fredag, sova, ta mig ett glas rött & bara vara...

För er som undrar vart jag kommer vara under lördag & söndag, kika in på http://www.activities.se/

Dagens musik till det skrivande inlägget bestod av Takida!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback