Riktigt låg..

Blev helt sjukt låg för ca en timme sen....all energi, lust & ork bara rann rakt ur mig & ville inte riktigt komma tillbaka. Hur konstig känsla som helst då jag i 99 av 100 dagar är laddad med sjukligt mycket energi....den dagen som jag inte är sjukligt laddad är jag bara äckligt laddad.. *hmm* Skulle i en helt vild gissning tro att detta fenomen kommer efter två nätter utan speciellt mycket sömn & väldigt många nysningar.. ;-) Precis när jag bara ville lägga mig ner & sova pga allt detta så ringer min telefon.
-Hej, det är Jenny....glöm inte bort att fika!! Det finns sjukligt mycket kvar så nu äter du tills det står ut genom öronen.
-Jaaaaaaaaaaaaaa just det (skriker jag), ska genast gå ner i köket & hämta massa fika.
-Det tycker jag att du ska, finns sjuuukt mycket kvar.
-Gud så underbart bra!!
Sen slutar samtalet & jag springer ner...finner till min stora förtjusning en blåbärspaj med marsipansås, kladdkaka med grädde & riktigt stora negerbollar!! *ler* Tog mig en stor tallrik istället för de små pappertallrikar som fanns....och lastade på lite.. *bild kommer* *fnissar* Smög upp till min plats & smackade i mig allt...så nu är jag faaaan helt speedad på socker!! *asg* Lovar att sista timmen kommer gå snabbt.

Ska i alla fall skjutsa far till tåget kl 17,45...sen far jag hem till deras kattunge Sune för att sällskapa. Tänkte nog dra en rulle oxå, så är någon sugen så är du lr ni välkommen!! :-)

Tyvärr måste jag jobba nu...har för mycket som ska vara klart redan!

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback