Natten go..

Ikväll har jag haft en slapp kväll. Jörgen kikade upp runt 18,00 & sen har vi snackat massa...känns skönt att få lufta jobbprobbs & allt annat som sitter fast i skallen. Utöver de så hann vi med att se klart säsong 2 av Prison Break oxå...så nu är vi inne på rätt säsong iaf! *haha* Har bara 7-8 avsnitt att se innan vi är ikapp.

Har annars mest suttit & kikat på massa vidoes på Youtobe, finns så sjukt mycket där....så nu ska jag bara lära mig hur jag länkar dem hit så ska ni få saker delad. :-) Om jag inte minns fel så var det två tjejer under sommaren som ägnade "halva" sin fritid åt likande.....ni vet vilka ni är. Om jag inte minns fel så var det en liten rappande grabb som ni diggade fett.. Mmm, nog om det...

Klockan är ställd på 05,15....vilket innebär en tiiidig dag på jobbet. Måste....har så mycket som måste göras, vilket alltid e lika härligt! Får la se om jag & Thomas tar oss en sväng på la stada imorgon för en kaffe....vi har oxå sjukt mycket att surra om..

Natten go alla mys!

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback