Närmsta tre veckorna kommer smälla till..

Ojojojoj vad jag har sovit oroligt inatt. Mina drömmar har inte vart från denna världen & de har verkligen vart sjuka. Har legat i en semidröm/semivakenhet nästan hela natten.....ni vet när man är halvvaken & ändå drömmer massa!! Läskigt! Tur jag redan igår hade kommit fram till att jag var i behov av en sovmorgon.. *gäspar*

Mmm.. Idag är det i alla fall en av de sista dagarna som jag testar....på gud vet hur länge. Känns både skönt & vemodigt...då jag verkligen älskar att hålla på med detta. Men allt har ett slut va?! Resten av veckan kommer vara en bra mix av produktion, möten, förvaltning, telefon & skratt. :-) På torsdag kl 15,00 far min enhet ner till Sthlm...kommer hem på lördag runt 18,00. Nästa vecka kommer jag att vara i Uppsala under tisdag & onsdag för att hjälpa till att hålla en utbildning....sen ska jag till Aronsborg på torsdag & fredag för att delta i ett Seminarium. Hinner dock landa hemma på fredag för att hjälpa Moyo (
www.moyo.se) med deras FETA Event på torget i dagarna två.. Sen kommer måndagen igen & då ska jag till Eskilstuna en vecka i tjänst... *pheeew*

Som sagt...de närmsta tre veckorna kommer smälla till!

Nu är det kaffe & sen är det bara köra igång igen..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback