Lätt

Blidde ett pass axlar efter jobbet & sen ställde jag mig på steppen & snackade med Lasse. Shiiiiit vilken bra form han är i nu, ska tävla i Luciapolaen om 5 veckor. Viktklassen är minus 100...så han är sinnessjukt ribbad redan nu. Skulle faktiskt vilja åka ner & se tävlingen, men det kommer nog inte att bli så.. Min egen träning då....den gick riktigt riktigt bra faktiskt, vikterna kändes ovanligt lätt...även efter en måndag med sjukt dålig kost. Måste skärpa mig med den nu....ska förhoppningsvis åka & handla lite imorgon så jag får fylla på min frys med lax, kykling & fäskfilé. Såg även att jag hade lite dåligt med potatis osv.. *skrattar* Aaaaa, så är det!!

Skönt med en slapp kväll efter det, samt med en tidig kväll. Sömnen är alltid lika viktigt när träningen rullar på!

Sleep tight y  all!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback