Jag börjar få ont i magen

Skrivet av Peter Wennerman inför dagens match:

Mycket ställs på sin spets i dag

Arsenal är obesegrat i höst och har spelat fantastisk fotboll. Man United går fram som en offensiv ångvält med paret Rooney-Carlos Tevez i nåt slags telepatiskt samförstånd längst fram.

Man talar här i England om 4x4 nu.

Jag trodde först att de menade nån slags bil.

Sen trodde jag de avsåg Ulrika Jonssons fyra barn med fyra olika män.

Nu inser jag att det handlar om att United gjort fyra mål i fyra matcher på raken, vilket inte hänt sen London brann.

På Emirates i den tidiga matchen i dag ställs så mycket på sin spets. Vi får ett tassande, kvickt kortpassningsspelande Arsenal som kommer att försöka knäcka ligamästarna med vacker fotboll. Det är rätt stöddigt att ens tänka tanken, och det är nog bara ett lag i världen som kan klara det. Vi får å andra sidan ett United som har män som kan driva bollen framåt i hundra knyck under full kontroll, såna som Rooney, Ronaldo och Ryan Giggs, och som spelar ett rakare spel som visat sig grymt effektivt på sistone.

Jag dreglar när jag tänker på hur intressant den här matchen blir.
______

Hur faan ska jag överleva denna matchen....en sak är säker i alla fall. Dörren kommer inte öppnas & telefonerna ej besvaras förren matchen är slut.

Nu håller jag alla mina tummar för en vinnst!!

// One Love


Kommentarer
Postat av: Tillan

*weeee* Kommer bli en gryyyym match B!
--Flickan längtar-- ;)

2007-11-03 @ 12:21:06
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback