Halvtid i en konstig vecka!

Sitter & försöker komma på vad jag ska göra i detta nu....därför känns del heeeelt rätt att blogga lite så jag får tankarna åt rätt håll.. *haha* Har märkt att de kan bli så om man har många bollar i luften ett tag. :-)

Dagen har vart rätt softisch...möte, lunch & här sitter jag nu (en viss smula underdrift i det jag skev nyss, men vadårå)! Kom på att min vecka har halvtid nu....vilket är skönt. Kommer i och för sig att vara med jobbet fram tills lördag runt 18-tiden...men från torsdag till lördag känns det inte som jobb, mer som en minisemester då alla jag jobbar tillsammans är med på! *haha* Ska på en sjukt spännande föreläsning på fredag tillsammans med Stockholmskontoret...vilket är roligt då jag inte träffat alla där nere. För er som inte vet vart vad jag ska pyssla med i dagarna 3....så ska min enhet åka på planeringsdagar. De innehåller mycket jobb, men är alltid lika trevliga & sköna. Massa god mat, dryck & trevliga människor. :-) Kanske till & med hinner slappa lite med delar från systemdriften som skall ner & utbilda skolorna där.. *hmm*

Ska ringa Robban när jag slutar oxå, han skulle förbi & hämta lite saker & droppa av korten från i fredags. *sweet* Sen bär det av på Ego för att träna lite....eller rättare sagt värma lite.. Men efter det är kvällen ledig...har inga direkta planer, så är det någon som har förslag på vad man kan hitta på!??! Funderar på en seriekväll eller en rulle dock...men det återstår att se.. *hihi*

Neee, en kaffe nu & sen är det bara att plöjja vidare..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback