Halv dag = wunderbar

Jag börjar min arbetsdag med att säga: Välkommen till en ny underbar fredag! Dagen till ära innebär halvdag för lilla mig.....så jag kommer med andra ord att springa hem runt 11,30. *jublar*

Hoppas syster vill träna efter jobbet....jag är sjukt taggad för att köra axlar & lite bippar. Försökte övertala Tina som träningspartner för dagens pass ....*thihi*....men hon skulle på stan tillsammans med Pillan & Sondra. Gissar att jag kommer få misshandla kroppen själv när det väl är dags. Hade tänkt att klockan 13,00 skulle vara en bra tid...så jag får hela kvällen till slapp & mystid. :-)

Sune, mor & fars katt, har annars legat på kudden bevid mig minst halva natten. image303
Tog liksom i vanlig ordning rätt lång tid innan jag somnade....så jag måste be om ursäkt om du låg & nös halva natten. F´låt! *blink*

Tyckte annars att min planering för arbetsdagen var perfekt, kommer man runt 07,00 så blir det så mycket mer gjort. Så jag passade på att ställa om min klocka till 05,20 efter att jag loggade ur datorn hos gamlingarna, på så vis kunde jag snubbla innanför dörrarna här 2 minuter efter 06,00.. *hihi*

Just nu så spelar de Uptown Girl på radion & jag sjunger högt & glatt med....hur kan man inte bli glad av Billy Joels gamla superhit..?!?

Kvällen då....efter att träningen är avklarad?! Jag kommer hamna hemma hos mor & far eftersom jag bor där, så det blir nog en smarrig middag för att lyxa till det. Sen ska jag ta mig ett glas rött....för är det någon som gjort sig förtjänt av det denna veckan så är det jag. Förstå att jag har vart bäst hela tisdag, onsdag & torsdag.....helt sjukt. Har vart så bra att jag själv frågade tillstånd innan jag tog på mig.. *hahaha* Då är man overklig.. Känner i skrivande stund att jag verkligen är ödmjuk, vilket är rätt lätt om man gör saker perfekt ett par dagar.. *ler*

Aaaa alla söta, klockan är nu 06,20 & jag ska hämta dagens andra kopp kaffe!

Ses & höres sen...

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback