Grattis Mor!

Känns som att det skulle vara rubriken på dagens första bloggning.. *skrattar skamset*

Är i alla fall hemkommen från mina älskade gamlingar nu & vi har haft ett lugnt & supermysigt firande. Var roligt att se hur Sune (mor & fars katt) fungerade med Abbe (systers hund) oxå.. Abbe var sjuuukt cool & det var till & med lilla Sune...även fast han bara är en lite unge. De kommer bli en sinnes läcker katt som vuxen när han redan är helt fruktlös. *hihi* Som vanligt när familjen träffas (vilket tyvärr inte händer så ofta) blir det massa massa snack om jobb, resor, saker som skulle gjorts, saker som ska göras, saker som vill göras, om våra älskade husdjur, farmor, släkten & massa massa andra måste-snacka-om-saker! =)

Imorgon ät det fest med jobbet & det är inte vilket fest som helst....nämnligen Nåbelfest. Men eftersom jag inte har någon frack så kommer det bara bli skjorta, slips & kavaj. Hoppas jag inte blir utsläng p.ga det.. *kliar mig i huve* Som det ser ut nu så kommer det massa folk från hela Huvudkontoret till mig innan....tanken är att vi ska njuta av en fördrink innan det är dags att kliva ner till Stadshuset. Lovar såklart att återkomma med ett eller två foton från kvällen i ära oxå..

Nu ska jag borsta gaddarna & sen är det nog dags att försöka sova lite!

Nalla sött när det e dags för er..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback