Frånvaro

Jepp....har alltså vart frånvarande ett par dagar här inne, men det blir så om man inte e hemma & har tillgång till Internet där man befinner sig! ;-)

Stack alltså till Sthlm med jobbet i torsdags för att ha planeringsdagar. Måste villigt erkänna att jag hade det riktigt trevligt. Lovade att besöka Mike´s bar nästa gång jag har vägarna förbi i alla fall. *skrattar* Annars var vi på en riktigt riktigt intressant föreläsning tillsammans med mina arbetspolare....för att sen hamna på Intrum Justisa. Så nu har man bra kunskaper om hur det fungerar oxå! :-) Alltid trevligt att vidareutveckla sig som människa!

Jääää, kom hem runt 18-tiden på  lördag...lagomt till födelsedagsfirande hos Ola. Han var ju så pass smart att han for med familjen till Thailand när han blev 30 år ung.. Fram emot 22,45 gick hela sällskapet till Aveny...där var det helt OK faktiskt. Träffade även Sondra, Loan & Tina en sväng innan sällskapet jag var med begav oss till Oscar. Kan väl säga att förfesten var lika bra som vanligt....men att krogen var tråkig....as always...ibland! *skrattar*

Igår vaknade jag & hade knappt hopp om livet....har med andra ord aldrig vart SÅ SJUKT BAKIS i hela mitt liv. Om sanningen ska fram så blir jag aldrig specielt bakis....men igår fick jag kämpa för att ta mig till soffan....samt att maten som jag skulle äta inte riktigt smakade som vanligt! *skrattar* Den ville riktigt inte ner i magen....åååå då är det illa (för er som känner mig). Fick i alla fall sällskap av två mystjejer fram emot kvällen....i form av Sondra & Pillan. Kikade på American Gangster.....och den filmen bör alla som gillar film se! *nickar instämmande*

Nu är det dags att packa.....ska till Uppsala i dagarna 4. Kommer hem rätt sent på fredag kväll. Ska bli riktigt trevliga dagar med mycket god mat, trevliga människor & roande utbildningar! Får la se vad som händer på lördag....men jag surrade med L-G idag.....och han & flickvännen ville ha en fest på lördag. Det låter la inte fel.. Pratade även med Janne...som kommer bli morbror idag! GRATTIS bubbas....måste gratta syster & Håkke sen!!

Nee, mat & packning var det!

Ha en underbar vecka alla mysiga & fina!

// One Love 

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback