Förstår inte..

Seriöst, hur kan veckorna bara smälla till så här sjukt snabbt!! Hinner knappt vakna på måndag förren det är onsdag.....och när man väl kopplat att det är onsdag så är det fredag eftermiddag! *skrattar* Det kanske inte är så för alla....jag vet att jag är lite trög & så!! *thihi*

Har haft en superb arbetsdag faktiskt....oerhört kreativ med massa testande & två möten. Ska ta mig mig en kopp kaffe nu innan jag ska iväg på dagens tredje & sista möte klockan 14,00. När man har så här fullt upp så hinner man inte tänka så mycket & det är faktiskt rätt härligt....dock på gott & ont...men men...

Ska knalla förbi systers avdelning sen & se hur det är med hennes hals....risken är att lilla jag kommer få träna själv ikväll. På menyn är rygg & vader! Det förstnämnda älskar jag att träna, det sistnämnda tycker jag betydligt mindre om....men det blir la kanske så om man har sverigest minsta vader! *suckar* Grejjen är att de knappast kommer växa om de inte tränas....mycket, brutalt, hårt & länge.. *grinar* Aaaa, så är det. Ser även fram emot att få ställa mig på steppen & gå av mig lite....för hur det än är så mår man så sjuuuukt bra efter! *myser*

Heeep! Nu är det dags för den där rykande koppen svart kaffe!!

Höres sen alla underbara!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback