Avvikande fredag

Eller egentligen inte om jag får det som jag vill....men det kommer. *skrattar* Vad rubriken tyder så var jag spiknykter ikväll, har alltså inte smuttat på ett glas vin, en wirrepinne eller ens en skiten folköl!! *haha* Har dock vart hemma ett par fredagar....men ändå njutit av ett eller två glas röda. :-)

Gick hem från jobbet strax innan 12,00....hamnade hos mor & far för att göra Sune (deras kattunge) sällskap. Helt overkligt var goo han är...sinnessjukt busig dock. Slappade ner mig i soffan & började se Spiderman 3, jag har liksom missat att se den tidigare. Mitt betyg blir en 3:a....inge mer tyvärr. Hade en lite feeling att se The Notebook istället...men jag ville ha en "lätt" film att slappa till. Efter ett tag så droppade L-G förbi, han skulle hämta Elenore (vet inte om det stavas med eller utan e på slutet) vid 17,30. Då skulle de till hans mor & far på middag. Så jäkla roligt & spännande när man träffar sen respektives föräldrar för första gången. Hoppas att det gick lika bra som jag önskade er!! När filmen var slut så hämtade jag upp Pillan...sen for vi till mig för att bränna en nu-ska-vi-åka-bil-skiva. Jag hade en plan på G,,,,det var sjukt länge sen jag bara var ute & åkte bil. Ni vet...bara flummåka till ingen & vara överallt.. *haha* När skivan var klar så hämtade vi upp Sondra & sen vart det en sväng på dryga 1,5 timme där jag växte upp. Stackars tjejer, det fick veta vart & hur man gjorde alla bus mm...samt se massa K-märkta hus osv!!Hamnade hemma hos mor & far strax innan 20,00 för att vila upp oss till Idol. När det slutade så hämtade vi upp Jörgen & se stack vi ut på en ny sväng på dryga timmen....innan gubbarna Bengis & Jögga började bli trött. Men vem kan klandra oss...lovar att våra arbetsveckor inte vart att leka med....samt att jag snittat max 3 timmars sömn alla nätter denna veckan mot mina vanliga 8.. Grinar absolut inte över detta...ligger man & nyser av en mysig anledning så gör det absolut ingenting alls.. *ler*

Nu är det i alla fall 40 minuter sen jag lämnade av sällskapet efter en riktigt riktigt trevlig & supermysig kväll. Saknade dock en person & tankarna var delvis inte med mig. Men så ska det vara ibland.. (ni kanske har reagerat på att jag skriver så rätt mycket eller ofta, men tanken är rätt)...(rätt yrt nu, jag är sjukt trött)..

Jag hade en idé om att vi ev. skulle ta en tur till stugan imorgon på dagen för att njuta av en picknick i med superbt sällskap....frågan är bara om vi alla kommer vakna samma tid....samt vara sugen på det nu! I skrivande stund snöar det ute....kanske inte är lika mysig att göra en sådan grej då?!?!

Aaaaa, det är i alla fall fest imorgon kväll & det kommer att bli underbart roligt....som den obotliga positiva människa jag är.. *thihi* Är man tillsammans med vänner & folk man tycker om så kan det inte bil fel eller tråkigt....så är det!!

Neee alla underbart söta....nu skriker sängen efter mig!

Ses & höres under morgondagen..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback