Ännu en kväll till handlingarna

Var sugen på att träna ikväll..men skallen gjorde sig påmind....dvs skallebang (huvudvärk för er som inte hänger med). Så jag slappade ner mig i soffan för att sova lite....lyckades dock inte med det, så jag slog på Las Vegas istället & har slökikat på 4 avsnitt. Den serien är bara såååå bra....dock väntar jag sjukligt otåligt på THE BEST EVER i Battlestar Calactica. *gnossar händerna*

Funderar annars på att lägga mig & läsa lite...var länge sen jag öppnade boken nu & det måste det bli ändring på. I alla fall om jag ska kunna sova....riktigt bra att tömma skallen på jobb & allt annats som ligger & trycker. :-) Dagen börjar med ett möte imorgon, så de känns som jag måste vara på jobbet innan 07,00 för att hinna med det jag önskar. Lyckades annars testa av det sista i projektet idag....vilket känns som en jävla befrielse. Däremot så har jag fått en annan STOR jobbsak att tänka över....dvs ett ställningstagande....och jag vet nog redan nu vad jag ska göra. Även det känns bra, även om det inte kommer bli speciellt lätt....men så ska det vara ibland!

Nee, nog om mig....hur är det med er en kväll om denna??

// One Love

Kommentarer
Postat av: Loan

jaa det blev lite gympa och en klunk protein för min del
;D

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback