2 av 4 dagar

Snart är två av det fyra dagarna avklarade här nere & det har gått lika bra som förväntat.

Håller dock på att äta mig rejält fet...huaaah...men är det hotelfrulle med smarriga luncher & middagsbuffe så vet e faan om det går att klara sig?!?! *kliar huve & skrattar* Klagar dock inte, älskar mat.. *thihi*

Ska i alla fall ta mig en taxi runt 17-tiden från Uppsala & fara 5 mil in mot Aronsborg där jag ska avsluta detta jobbvecka. Känns tryggt att Susann väntar mig mig där redan. Vi har bokat in bubbling, bast & bärs som en värming innan landskampen drar igång.. Som ni hör går det absolut ingen nöd på mig.. *haha*

Neee, nu är gruppen snart klar med sina övningsuppgifter....skriver mer om jag får tiden.

Ha de gött alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback