Vilken härlig kväll

Var på M&M efter jobbet, fixade ryggskydd, hanskar, skor & handskar som ska göra min åkning mer säker. Efter det plockade jag upp Jörgen för att ta en sväng till Birsta....betala Putte för jackan. Sen droppade vi bilen här hemma för att gå vidare till Bite Line för en buffe och en stor stark tillsammans med Erik & vänner. Sjuuukt trevligt. Väl hemma gick jag ner till Jörgen för att slappa....han bjuppade på ett par glas vin (tack bro)....sen droppade LG & Rille förbi & ett tag efter dem kom ett par till killar som Jörgen känner. Riktigt bra kisar.. (grabbar på småländska)!!

Vid 23,40 gick vi ner mot Oscar för att gästa 30+....Pelle, Peter, Niklas & CO jobbade....bra vakter med andra ord.  Var lite olikt folk från vad jag e van en kväll på 30+......även fast jag fyller det OM 7 år.. ;-) Träffade Helen där inne oxå, som vanligt såg hon läcker ut....lyllos Mange! *hihi* Neee gumman, du var lika fin & goo som vanligt! *kram*

Blidde bara en drink (tack rille)....sen 4 isvatten innan jag inte pallade pga av mitt SATANS jävla skenben på höger sida.....krampar bara jag dansar....var samma lika förra helgen. Ni som aldrig haft kramp fattar inte HUR ont det gör......så jag pallade ingen mer & kastade in hadduken. *less*  Gick förbi Liquid & sa hej till Henke som "lirade" efter bästa förmåga. Träffade Frasse, Pillan, Micke H, Mattias, Jens & CO där inne...hade lätt stannat kvar OM mitt jävla kuk-ben inte gjort så in i helvete ONT!

Jaja, vad att säga.....kvällen får betyg 5...för jag har de bästa vänner! Imorgon blir det glida lite hojj....bara vädret e med oss.. Love u bro´s..

Sleep tight y all!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback