Vakna tidigt

Helt stört....men är man van att kliva upp 05,15 så kanske det inte är något konstigt att man vaknar 05,45 & känner sig rätt pigg! *skrattar*

Hade en helt underbar kväll igår tillsammans med Jens....han kom till mig vid 22,15 & sen snackade vi över en öl innan vi vid 00,15 tiden trampade ner till Liquid för att säga hej till Henke. Väl inne träffande vi Jörgen, Pillan & Munin...hoppas ni hade en härlig kväll! Runt 00,45 kom Tobbe & Christoffer förbi & efter det hamnade vi mot alla odds på Oscar som hade soulkväll! *skrattar* Hade dock riktigt trevligt innan jag gick hem för att se slutet på Detroit - Anaheim. Detriot vann matchen efter bla ett mål at Z:a..


Jäää, neee, man kanske ska lägga sig igen & sova vidare.....är bjuppad av Ronnsa på hockey & schlager iikväll....samt grillfest av Flo. Frågan är vad jag ska göra....vart de kommer finnas mysigast folk. Känner att jag är i behov av kramar idag..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback