Va faan, det e jhu onsdag!

Det var vad Jörgen sa när vi klev in på Svenssons igår för att suga en bärs.

Som ni förstår av ovanstående så skippade vi Waynes & gick ner på Svenssons för att surra igenom de sista två veckorna. Hade riktigt trevligt när vi smuttade på en bärs & kände lugn.....totalt antal bärs under hela kvällen slutade på 2! Hade jag lyckas fått i mig en till skulle ögonen tagit rast tills idag...skulle inte sett så snyggt ut att sitta i ett hörn klockan 22 & sova. Ringde även Henke som jobbade på Primero för att stämma av läget, tror han hade lite att stå i. Jääää, Jörgen lyckades i alla fall med sitt förslag om slappning ordna en skön kväll! Tnx bro!

Tror jag missade att ställa klockan igår oxå, vaknade 06,05 idag & det är nästan som en sovmorgon nu för tiden. *skrattar* Snacka om tur att kroppen har den inproggade klockan oxå!

Kvällen som kommer då? Jörgen skulle på jobbfest iaf, så mycket har jag koll på....själv blir det kanske en film & massa massa lugn. Känner att jag är värd det EXTRA mycket nu.

Neee, dags att börja rodda inne i Int.test..

// One Love

Kommentarer
Postat av: Kicki

Det är ju fan helt galet, du som bor i sönnsvall(förösker mig på att prata som ni) har mer koll på vad som händer här i övik än ajg själv. Hm undra var den butiken lägger sig någonstans, skall kiak in och kolla. Hehe ja att skapa sin egen simpsonskaraktär var riktigt skoj, bara sidan vill fungera som den ska =) Lär förresten kika ner om det öppnar en ny butik, ser jag dig skall jag skrikva högt =)

Postat av: Kicki

Hey dialekter är ju otroligt roligt och fascinerande. Vissa mysiga,varma och roliga medan andra bara ger en skavsår i öronen och kväljningar8som ex värmländska. Men fabriksgatan vet jag ju faktiskt var den ligger så får alla gånger kolla upp det. Stort av mig att veta var det ligger skall du veta, tjejen utan koll. Så får du kolla upp när festandet drar igång. tjipp

2007-05-31 @ 15:44:33
URL: http://littlevoice.blogg.se
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback