Speedad

Nyss kommen innanför dörren efter en slapp dag. Har haft utbildning hela dagen i ett riktigt ballt ämne....ska fortsätta imorgon med start 08,00. Hade en trevlig lunch tillsammans med resten av deltagarna på Brandstationen oxå....aten var Ok...tyvärr inge mer. Brukar alltid vara kalasmat där så de var lite konstigt! WE

Nu ska jag packa västan & så kommer syster 16,55....då det bär av till Ego & ite lätt bombning av axlarna....tror även mina supersmå vader ska få sig en omgång oxå! *grinar redan nu* Förstå annars hur trasig min rygg är sen passet i tisdags....shit vad det tog....men det e bra, då vet vi att de var ett bra pass! *hihi*

Undra om jag över huve taget kommer palla med att lägga mig i soffan när jag kommer hem eller om det bara blir en duns innanför dörren.....skulle vara snyggt om jag vaknade där imorgon! *haha*

Jääää, later all u lovers!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback