Snabba veckor

Sjukt....dagarna bara smäller till....sen är nästa vecka slut. Ta denna vecka som exempel...ett par möten igår, nyss kommen från möte nu...möte imorgon, lite slit i produktionen & sen är vi ledig på torsdag. Ev är jag ledig på fredag & vipps är denna veckan förbi.. Knappt så jag hinner andas!!

Träning ikväll med syster & sen blir det la slappning i soffan....kanske en film lr så. På torsdag är det match & sen har vi en till på söndag.. *pheeew* Sjukt roligt.. :-) Inte sämre av att jag hämtar bågen på onsdag (lr fredag)...bättre med onsdag så jag & lillen kan leka hela torsdagen innan jag ska springa av mig lite endorfiner.. *haha*

Lunch nu!

Just d....mötet igår blidde inställt då det var ett par till som inte kunde komma. Känner mig ändå som en bov, men skulden är betydligt mindre!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback