Skön dag

Henke ringde efter 10-tiden & frågade om jag skulle med ner på W för en kopp Java. Nyss kommen ur duschen skyndade jag mig ner & slappade lite. När koppen väl var slut stannade vi till nere på Moyo & snackade med Marucs och Eric.....blidde även bjuppad på en kopp Java & tårta. Marcus gamlingar var där så vi stannade till & fikade med dem innan vi drog vidare till en ljudshow....som är imorgon....starkt henke! *haha*

Slutade med att vi hamnade på McD för en frunsh & sen bad de av hemöver. Henke blåste iväg en sväng till H-sand & sj ska jag lägga mig i soffan & slappa bara.....måste komma på vad som händer ikväll oxå! *kliar huve*

Grejen är att de blir hockey & schlager....men vart & med vilka! *haha*

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback