Sjuuuukt slut nu

Nyss kommen innanför dörren & ska ta mig en riktigt lång & varm dusch för att mjuka upp min slitna kropp! Först ett riktigt bra ryggpass tillsammans med syster & sen en bra stund på steppen.....innan mina vader började säga ifrån! *skrattar* Träffade Pillan där oxå....som gymmade skiten ur mig!! Efter träningen hann jag hem en snabbis....bytte om & en sen bar det av till Thomas för att flytta ur hans lägenhet. Han bor på 3:e våningen....utan hiss....med mina vader! *skrattar* Helt underbart... ;-)

När allt som skulle med (var bara småsaker kvar) tyrde vi bilen mor Ripsandsviken i Alnö där Thomas mor & Kjell bor. Packade ur det lilla som skulle dit  & sen blev vi bjuden på kaffe & laxmackor....SJUKT gott. Resten av grejerna packade vi av hemma hos Thomas mormor & efter det styrde vi hem mot Köpis!

Shiiiit, duschen.....här kommer jag!

Nalla sött fluffisar!


// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback