Shrek the third

Nys sett Shrek The Third tillsammans med Jörgen & Roger...den var lika rolig & underhållande som de tidigare filmerna. Måste villigt erkänna att varje film följs av ett grymt bra suondtrack. :-)

Annars har jag inte lyckas med så mycket en kväll som denna, kom hem vid 17-tiden efter ännu en 10-timmarsdag, kraschade i soffan & vaknade nån timme senare. Sen ringde Roger som hade Jörgen på ett gruppsamtal.. *skrattar* De måste jhu prova de tjänster som erbjuds inom företaget!!

Hamnade iaf på Big Boy då¨ingen av oss vart duktig med middag....så nu är jag ännu fetare....hur faan ska detta sluta??

Jääää, bara ladda för jobbfesten imorgon....ska bli sjukt roligt!

Natten goo nu alla!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Angelique

Ååååh, det vill jag också se!! :D

Postat av: Kicki

Takida? Jag är ledsen jag hatar takida, tråkig fjollrock utan variation, finns andra band som gör liknande musik men är mycket bättre även om de inte är riktigt bra. Som sagt Takida, Kent, Gessle och i viss mån Winnerbäck klarar jag inte utav. Men på tal om Gessle, han lyckas ju alltid med att släppa ngn ny skitplatta såhär lagom till sommaren som vi tvingas lyssna till dessutom ser han ut som en kvinna som jobbar på konsum och röker gula blend i håret

2007-06-01 @ 07:14:13
URL: http://littlevoice.blogg.se
Postat av: Pillan

hahaha såg ni om Mumin va med i den!? hon har ju varit borta så mycket på senaste tiden :P

2007-06-01 @ 20:56:40
URL: http://www.nogg.se/pillz
Postat av: Mumin

Hahaha Pillan... Men vänta! Är det därför Ronssa klagar på att jag inte varit på stan på länge?! :/

2007-06-02 @ 01:50:16
URL: http://blogg.passagen.se/mumilina
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback