Premiären avklarad

Känns riktigt bra om sanningen ska fram. Jag spydde inte & alla ben i kroppen är fortfarande hel...dvs..jag lever fortfarande! *skrattar* Skulle däremot behöva en massage.....he**ete vad mina stackars muskler ömmar nu! *pheeew*

Sammanfattningen....vi hade en stabil backlinje i Henke & Roger.....bländande mittfält.....en gigant till målvakt & två speed-kungar på toppen i form av Jörgen & Erik. Sj då...jo...jag lyckades med lite bra saker iaf. *skrattar*
Lyckades passa bollen till de i mitt eget lag....frispela motståndarna framför våran målvakt......orsaka straff.....som Mange räddade osv!
*skrattar så jag gråter*

Sen hade vi en helt underbar suporterstyrka på plats i form av Sanda, Mumin, Pills & Matilda....jätteroligt att ni kom & hejjade på oss sargade killar.. ;-)  Hade ni med er någon kamera föresten?? *nyfiken*

Nu ska jag ta ännu en prolla & sen ska jag kramas med kuddarna...

Sleep tight y all!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Mumin

Tyvärr hade vi ingen kamera... Hur kunde vi glömma den!!!! :/ hmmm.... Men nästa gång fixar vi de serru! :D

Postat av: Sandy

min kamera var urladdad...... men nästa gång....;)

2007-05-07 @ 10:04:36
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback