Moyo´s event

Det närmare sig & det känns riktigt bra.

Igår när jag slutade kom lillen förbi & sen geld vi ut på en sväng innan Rille ville att vi skulle komma förbi garaget för att möta upp han! Därefter blidde det en sväng på Shell & därefter en halvsen middag på Big Boy (som är lillens favvoställe).. *skrattar*

Klockan 19 blev jag avdroppad hemma för att bli upplockad av Marcus & Johan (ägarna av
www.Moyo.se för er som inte har kollen). Vi skulle kika till alla ramper osv inför eventen, slutade med att vi plockade med oss lite saker till Drakstaden för att måtta, kapa, borra & bygga. För tre killar som aldrig gjort någonting liknande innan blidde slutresultatet BRA!  *klappar mig stolt på huve* Gav upp vid 22-tiden, då hade både jag & Marcus tryckt en skruv in i våra klantiga händer.. *less* Idag kommer de tre proffs på att bygga, så Marcus & Johan får klara sig utan min "hjälp" en kväll som denna.

Kvällen....kommer bestå av hoj-åkning fram tills det förhoppningsvis är dags att nalla! :-)

Måste ringa lite samtal & fixa lite saker oxå...men de hinner jag med under tiden jag är på jobbet.

Höres sen alla söta!

// One Love

Ps, kika in www.sundsvallstreetstyle.se

Kommentarer
Postat av: Pillan

haha jaa nu har du ju iaf en anledning :P

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback