Mobilen

En mobiltelefon kan faan vara en farlig sak! *skrattar* Speciellt efter en kväll ute på la stada då man vill uppdatera sig om vad alla pysslat med....eller berätta vad man sj pysslat med!

Tror jag skickat mess till 6-7 stycken nu som jag var nyfiken på ikväll! Vad som gjorts & sj....vad jag vart med om & sett! ^*skrattar*

Fatta vad mycket roligt man ser då man inte e drucken....samt alla som verkligen är det! Som det ser ut nu ska jag  aldrig dricka på som förr innan jag kliver ut.....detta e iof en gammal sannaing som NU ska levas upp till.

Har annars permiär med Brazil imorgom.....klar seger!

Åååå du min vän, man ska inte överjobba saker & ting....bättre att lägga den energin på sig själv! Seriöst....vi är unga, snygga, roliga & riktigt charmiga......så....

U get my grip!!!

// One Love


Kommentarer
Postat av: Sandy

tack för sms inatt ..:) och lycka till på matchen..;)

2007-05-06 @ 10:42:16
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback