Match idag

Hade en riktigt trevlig kväll igår som började med hockey nere på Primero tillsammans med Henke, Frasse & Pillan. Stefan jobbade & serverade.....tyvärr förlorade vi semifinalen mot Kanada med klara 4-1.

Efter det gick jag & Henke hem...träffade Roger utanför porten & hakade på honom till Jörgen där grabbarna grus satt. Börn fyllde 30 igår (GRATTIS vännen) och därför var det lite kalas för honom. Grabbarna med oss var : Jag, Henke, Roger, Jörgen, Björn, Ola, Erik & Kicka....sen droppade även Marcus, Micke & hans bröder in.

Fram emot 21-tiden någon gång (missade helt var klockan var) så följde jag med Marcus & Co till ett annats ställe där de var schlager. :-) Tyvärr förlorade The Ark....allt utom en vinnst är en förlust! *haha* Snackade med Sandra en liten stund precis innan vi droppade ner på Oscar oxå, gotjejen!

Var inte supermycket folk på Oscar & lilla jag hade nog sammanlagt druckit en HEL öl sen jag gick från Primero efter hockeyn...så jag gick på vatten hela kvällen. Helt stört vad härligt det är att bara chilla när man väl kommit på hur det fungerar.. *haha* Synd att det tog 10 år bara.. *asg* Efter max 40 minuter gav jag upp & gick förbi Liquid för att säga hej till Henke & där inne träffade jag massa kändisar....Jörgen, Eric, Roger, Pills, Mumin & Henke...såklart! *hihi*

Idag stack jag upp till Sidsjön med Henke runt 09,45...så jävla härligt att rensa kroppen dagen efter & vara pigg....tyvärr är mitt höger skenben kraschat....vet e faan vad som hänt. Krampar bara jag går lite snabbare!!! *suckar* På vägen hem stannade vi till på Gonzales & handlade en sallad som vi avnjöt här hemma. Sen drog vi på en rulle & slappde. Henke drog hem för ett tag sen & jag håller på att fixa nere i tvättis.

Sen...klockan 18,30....är det dags för match igen & filmkameran & digitalkameran kommer laddas. Nu ska vi ha bevis för våran sambafotboll! *skrattar*

Tror de bilr en film efter det....kramas lite med kudden i soffan & bara vara..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback