Måndagen

Var på jobbet äckligt tidigt eftersom jag skulle springa strax innan 14-tiden. Hade min första körlektion med skolan & det gick med facit i hand bra. :-) Två saker som jag kommer tänka lite extra på nästa gång jag är ute & kör själv.

Vid 15,30 svängde jag förbi garaget & snackade med LG & Rille som fixade nya bromsar på Rilles hoj. HAHA, snacka om under att killen lyckas stanna innan....för att inte tala om färgen på bromsoljan.. *mohahaha*

När grabbarna var klar där lämnade jag The Green Pearl i Mårtensro, sen skjutsade LG hem mig. Väl hemma somnade jag i soffan....vaknade runt 20-tiden....borstade gaddarna, la mig i sängen & läste lite innan jag somnade. Helt sjukt vad sliten jag var...men man är väl det ibland?!?!

Idag blir det många timmar på jobbet, men de kommer förhoppningsvis gå snabbt. Denna veckan är sjuuuuuuuuuuuukt spännande för mig med tanke på produktionssättningen osv. Sen börjar jag ett nytt projekt oxå! :-)

Jääää, annars är veckan löst planerad....bortsett från onsdagen....då ska jag ut & glida hoj hela sköna kvällen!

Kaffetime nu!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback