Måndagar KAN vara bra..

Men inte denna, fick tillbaka min twitch i ögan efter 90 minuter på jobbet idag....då började nänmligen allt kaos igen! *suckar* Inte lätt att vara mig nu.....det e det aldrig, men det e faan extra tungt nu. Efter ett par timmars kaos& halvångest började saker & ting att se betydligt ljusare ut. Så jag håller alla mina jävla tummar att det ser vackert ut när jag droppar in strax efter 06,00, annars känns det som att jag lägger ner & går hem!! *skrattar*

Neee, så illa ska det inte vara, jag kliver jhu in i mitt nya projekt imorgon och där känns det som att jag, vi & de utvecklare som jag har att ta hjälp från.....har bättre koll. Nog för att de jag nyss jobbat med e det bästa, det går liksom inte att andra börjar ändra förutsättningarna när vi produktionssatt. Mmmm, det nya projektet....det har knappt börjar för min del & ÄNDÅ har jag börjat ställa till bekymmer för folk, kmen så är det när man har en klar bild över hur man önskar att det ska se ut & fungera. *pheeew* Kommer ha två riktigt intressanta möten imorgon, så jag märker nog under dem vilken nivå saker & ting kommer hamna på. *håller tummar igen*

Aaaa, väl hemma kraschade jag i soffan....finns inte mycket ork kvar i mig...speciellt psykiskt. Sen fungerar inte axeln som den ska...fortfarande! Fattar inte, men det bilr bättre, allt kan bara bli bättre nu! Thomas ringde vid 19-tiden & hämtade upp mig...stack på OK en sväng innan vi slappade här hemma. Han for vid 20,00 för att käka middag tillsammans med Therese (helens syster & co)..

Neee, denna måndagen slår lätt den förra i skit.....så jag hoppas för guds skull att veckan blir bättre än föregående!! Annars kommer jag må riktigt dåligt på fredag eftermiddag!!

Sleep tight  all, jag har sovit sen igår!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback