Lite sömn

Har knappt sovit någonting alls inatt, klockan ringde nyss då jag redan igår kväll kom på att jag skulle ta mig en sovmorgon efter matchen.....så fet-kroppen skulle få vila upp sig extra! :-)

Och eftersom jag knappt sovit så kommer en dag på jobbet att vara uteslutet, känns surt att få en karrensdag över detta....men det går inte att sitta & jobba om ögonen inte kommer vara öppen.

Så jag får lägga mig & sova ett par timmar nu & göra lite nyttosaker efter lunch. Ska ta mig en sväng förbi team Sportia & snacka med Henke.....sen fanns det en till butik ute i Birsta som har öppnat.....de säljer motorcykelkläder & den ska jag oxå besöka. HÖG tid att köpa på sig saker nu då min BrumBrum förhoppningsvis kommer till veckan! *drömmer*

Höres sen alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback