Känns bra med fredag!

Var så jäkla sliten efter träningen igår att jag bara låg hemma i soffan & kännde lugn! *härligt* Även om Ronny, Henke & Pills tyckte att jag skulle komma ner & sällskapa med dem. Sällskapa & sällskapa....var tydligen pajasen som de saknade.. :-(

Neee, nu ska jag snart börja jobba på som en dåre....utbildningen börjar 08,00 & det vore riktigt härligt om jag hann få bort så mycket som möjligt tills dess. :-)

Vad händer annars ikväll då?? Kommer besöka Ego vid 17-tiden & är la hemma runt 19-20.00....en dusch på det & sen är kvällen öppen för bus & mys. Eller ska jag korka upp en flaska vin & somna själv i soffan klockan 22!! *skrattar*

Ciao!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Sandy

Tjohooooooo... din kväll lät lika rolig som min kväll.. *hihi* hoppas det går bra på jobbet ;)

2007-05-11 @ 08:56:40
Postat av: Pillan

haha jaa men de är ju på ett bra sätt knäppis ;P hoppas det går bra på jobbet i dag så ses vi på Ego ikväll :)

Postat av: Pillan

Förlåt! Inte meningen att störa dig i din skönhetssömn...ska aldrig hända igen! ;)

2007-05-11 @ 09:27:23
URL: http://www.nogg.se/pillz
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback