Kaaabang

SMACK, sen var 60 % av arbetsveckan förbi.....känns som jag knappt hunnit med att andas sen måndag förra veckan. På något konstigt sätt har allt gått till sig & är i detta nu jävligt bra.

Efter ett par akuta prod.sättningar, rättningar i fel miljöer, reddigerade filer, vansinnesutbrott på KFM, trasiga telefoner, ett NU glappt tangentbord, twitchning höger öga, ingen lagad mat, jour, fingerpekande, trasigt psyke, tiiiiiiiiiiiidiga dagar ur säng, ännu tiiiidigare kvällar i säng, maktlöshet & stress på gränsen av vad jag klarar.......så nu har det.......gått bra i verkligheten igen......jag har nu...... inga dumpar, fina filer, ett "stabilt" system, leénde medarbetare, glada utvecklare, nöjda konstruktörer, en NY fungerande telefon, annan arbetsstation, nytt projekt, ny utvecklingsledare & projektledare, ingen stress, bra förutsättningar, ny måldmedvetenhet, liiiiiiika sjukt tidiga dagar ur säng & liiiika sjukt tidiga kvällar i säng....kort & gott så rullar min vardag på exakt som jag vill igen.

Vaknade iaf efter att somnat i soffan efter att jag kom hem, känns det igen.....jag själv börjar ana ett mönster i detta!

Skulle inte ner & fika ikväll heller....hade fått en förfrågan tidigare.....men jag tackade nej! Så gissa vad, jag kommer gå emot mig själv & mitt tidigare löfte. Jörgen ringde nyss & vi ska ner på Waynes och känna lung, snacka lite & ta igen de sista två veckorna då vi ärligt träffas i kanske 2-3 timmar. Låter kanske normalt för er att ungås så pass....men det brukar vi hinna med under en kväll när vi är inne i vårt esse! *skrattar*

Fuck it, BIG W.E..

Waynes, ladda upp med snygga tjejer.....snygga killar är på G!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback