Illa illa

Dagen på jobbet har vart helt OK, gått snabbt om inte annat! 3 möten gjorde att dagen bara flög förbi.. Hann faktiskt inte med mig, så det blir till att lägga i 7:ans växel då jag kommer imorgon! ;-)

Annars kommer jag hem & märker att vi har styrelsemöte klockan 17,30....FAAAAN....det var min första tanke. Syster var på väg ner & skulle hämta mig för träningen, att jag sen missade att kallelsen kom ut igår (söndag?!?!?!?) var riktigt klantigt. Förhoppningsvis klarade de sig utan mig....känner mig som en rutten skurk bara.

Jääää, träningen! Ett som vanligt riktigt starkt pass av oss....förstå annars HUR stark min syster är. Blir nog bara mer & mer imponerad av varje pass. Riktigt roligt med en tjej som verkligen är på gymmet för att träna & inte visa upp sig för alla hormonstinna killar som knappt kommit i puberteten! *haha* NU var jag dömmande, men allvarligt....det är ju så!! Bara att kika på en motionscykel...svettas de tjejer som är på dem...eller sitter de bara & spanar på vattniga killar med svettiga kroppar?? Ge mig lite feedback om denna nu tjejer... I vilket fall som helst så avslutade jag med 55 minuter på steppen & Sara körde smygaren!

Så nu mina söta.....bilr det en dusch & sen ska jag inta fosterställning i soffan & stressa av..

// One Love


Kommentarer
Postat av: Pillan

vaddå!? känner du dig uttittad eller? :P hahaha så du menar att jag är på Ego för att titta på grabbar som inte kan släppa kylskåpen :D

Postat av: Pillan

hahah...klart att vissa är så men man kan ju inte dra alla över en och samma kant :) men iaf hälften är garanterat där för att kolla in grabbar...men jag är mer lik din syrra :)

2007-05-15 @ 01:57:01
URL: http://www.nogg.se/pillz
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback