Idag kan det avgöras

Vad vore man utan vänner??

Inte speciellt mycket, iaf inte jag.....som lever på den härliga energi som de ger mig. TACK alla ni underbara..

Varför denna djupa annalys....jo....jag var tvungen att ta mig till Mekonomen idag & kan inte köra själv då min gröna pääääärla saknar koplingsvajer. Snackade med L-G vid 09,30 & han ställde upp & skjutsade mig. *danke* Väl efter Mekonomen & mina 20% rabatt(varför vet jag inte) stannade vill till  på McD för att käka lite frunch. Sen blidde det Shell för att fylla på frådet av snus. Precis när jag blev avsläppt utanför hos mig kommer Henke från Waynes eller var det Coffee???...där han käkat frunch. Vi tog oss en sväng ner till Moyo för att suga en Java tillsammans med Marcus & Eric.

Hittade lite kläder där nere som jag MÅSTE handla...eller kläder....shorts....4 par.....så snygga att det av misstag svällde lite.. *skrattar*

Nyss kommen innanför dörren & ska faktiskt ta mig en powernapp innan jag lägger mig i soffan för att förhoppningsvis se mitt Manchester spela hem ligan.

Funderar starkt på att ringa till syster & höra om jag kan låna huset & bubbla lite ikväll. Känner att min kropp & själ skulle må riktigt bra av det. :-)

Later y all!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Sandy

tussen... ja.. det skulle funka..:)
Men kom på ett till lite fräckare..;)

2007-05-05 @ 13:41:19
Postat av: Sandy

Meeeh... oh..... du kan få äga en tass av min katt om du berättar.... snälla... *blinkar med rådjursögonen*..... funkar det??? *ler stort*

2007-05-05 @ 18:21:48
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback