HerreGud

Snart är det dags....för årets seriepremiär i svensk fotboll! ;-)

Brazil ska presentera sig för marknaden, spännande!!! Tyvärr har vi inte fårr våra äckligt snygga matchställ än, men de är på ingående....med namn som Mickson, Juggosa, Henraldo OSV.. *thihi*

Har nyss provat mina lånade skor med tillbehörande benskydd.....men sen kommer frågan om jag ska ha shorts eller byxor på mig.....äger tvärr inga knickers osv. Mycket saker man behöver ha egentligen...även fast det handlar om 4 grejer. *skrattar* Det blir mycket saker OM man inte äger nått av dem. *kliar huve* Shit vad jag yrar nu!

40 minuter innan vi far....sen smäller det!

Önska oss lycka till, jag om någon kommer behöva det. Vi snckar min första match eller närvaro på över 13 år! *asg* För att inte snacka om att jag knappt agit ett löparsteg under alla dessa år.. *skrattar så jag får ont i magen*

Är jag inte på jobbet som finns jag garanterat på akuten!!


// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Någon som är nervös... Ikväll krossar vi!

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback