Halvtid

Känns helt underbart att få ha en "normal" dag igen efter nästan två veckors misär, skit, ångest & allt annat som orskar kaos & stress! Jag har i skrivande stund jobbar i snart 7 timmar & tiden har bara flugit i väg....det går bra nu. Ser med spänning fram emot mötet som börjar klockan 13,00, så jag får lufta ännu mer av mina funderingar & frågor. *hihi*

Lunchen knackar mig på axeln & jag har faaan ingen mat med mig, IGEN....måste bli skärpning på det. Har jhu lax, kykling, kött, qinuoa, ris, bulgur & allt annat som behövs hemma.....går igenom en fas av lathet bara.....lathet i kombo med kaos på jobbet som gjort att orken inte funnits helt enkelt.

Snackade med mor & far i över en timme igår oxå, de har som vanligt 111 saker på G uppe i stugan....så jag känner mig alltid kluven & full av ångest denna tiden på året. Jag har saker planerad i det stora vaje helg tills Gatufesten & hur ska jag då kunna hjälpa gubben med allt som behövs göras! Vore lite lätt härligt om man i dessa tider kunde klona sig själv för att vara på två ställen samtidigt.. *skrattar* Kontentan av den kommande helgen blir att jag har jobbfesten på fredag & kommer med 99,9 % åka med Moyo´s team upp till Ö-vik på lördag morgon.

image150

Neee, lunch va det...höres sen alla söta!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Du måste bara med =) Fixar en återställare till dig som du kan ha i bilfärden upp =) DÅ får du troligtvis träffa lillstumpan min oxå... PÖSS

Postat av: Kicki

Vad kan man tänkas göra här i Övik?

2007-05-31 @ 09:47:11
URL: http://littlevoice.blogg.se
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback