Ge mig en säng

*Gääääääääääääääääääääääääääääääääääääspar*

Allvarligt, ikväll känns det som om jag ska ligga i sängen från det jag kommer hem tills det att jag somnar. *skrattar* Riktigt skönt att känna hur slut kroppen är, så vet man att den  fått jobbat lite. Skulle i detta nu dock uppskatta om jag var piggare. :-)

Blev en sovmorgon idag bara därför, klockan ringde 07,00 & det var sååå härligt att få sova två timmar extra.. *hihi*

Kvällen då? Kommer inte träna någonting, bättre att vila om man är sliten. Däremot är det hockey som jag ska se....Sverige - Slovakien. Det är ju nu allt börjar....vinna eller försvinna.. *gnuggar händerna*

Åååååå vet ni....min BrumBrum har kommit....ska hämta den om någon dag! *HAPPY*

image140

// One Love

Kommentarer
Postat av: Sandy

2-2... var ingen bra match alls tyckte jag!
hur gick träningen??

2007-05-09 @ 13:16:50
Postat av: Sandy

Köttade tygg... haha snyyygt ;) kommer du på primero ikväll och ser hockeyn eller??

2007-05-09 @ 17:04:15
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback