Freitag

Snart 3 timmar sen klockan ringde & 2,5 h sen jag knallade in på jobbet. Härligt att vara produktiv på en fredag (som för övrigt känns som onsdag), helgen knackar på dörren & eftermiddagen kommer bli strålande.

Kommer testa klart allt mitt i projeket under dagen, sen är det bara vänta på flytten till nästa miljö för verifikation....sen ska hela skiten produtionsättas... *spännande* En sak som jag nog har missat att delge med er alla är att jag i slutet på detta projekt kommer börja jobba parallelt med nästa projekt...som jag kommer vara delaktig i fram tills oktober (om minnet inte sviker). *me happy* Älskar att vara konstruktiv & ta tag i saker, vilket tydligen märks.. *skrattar*

Kommer springa lite tidigare från jobbet då jag ska iväg & bli snyggare....efter det hoppas jag att Henke & moi kan fara iväg på Mekonomen (fick tips av marcus) för att handla en koplingsvajer till The Green Pearl. Kikade upp vad den skulle kosta igår & summan hamnade på ofattbara 111 kr.. *thihi* Trodde den skulle vara betydligt dyrare....men vad vet jag om bilar egentligen.. :-) Skulle träna med Pete ikväll...men nu kommer denna grejen ivägen & det känns lite viktigare att ordna till det så.....träningen har blivit lidande denna veckan. Inte lätt att vara fet hela tiden....men man  vänjer sig sakta!

Filmmys ikväll....har ett gäng rullar som jag inte sett....så en eller två av dem ska jag nog hinna vila ögonen på. Känns riktigt bra, då kommer jag vara pigg imorgon bitti.....så är det hyfsat fint & någolunda varmt så blir det en prommis upp runt Sidsjön. Kanske ska ringa till syster & fråga om jag får låna hennes hus för att bubbla lite oxå.. *hmmm* De vore riktigt nice..

Jääää, de kommer garanterat svar på alla mina funderingar innan dagen & kvällen är slut!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Klart vi fixar vajern till diG! Bilen har jag ordnat så det är bara för oss och dra ut! Har vart ganska hurtig denna vecka så tar du några varv runt Siddan så säg bara till men på ett villkor, att man fåpr dela bubbel med dig! skratt!

Postat av: Sandy

hahah nee men nu ska jag bli fit inför sommaren..;)
bara 2 måander kvar nu! ;)

2007-05-04 @ 20:19:30
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback