Event, Moyo = Lördag, dvs imorgon

Igår stack vi ut & gled ett par timmar igen....ganska härligt att f¨prova på att köra hoj i lätt regn bara för att.. :-) Inga större konstigheter, liksom ge faan i att gasa på lite extra så löser de sig. *skrattar*

Käkade middag på Curres, Rille hade 25 höjdare.....med de fuc**ade sig med betalningen, så jag ska verkligen kika mina kvitton nästa gång. Det var dock inte ägaren som jobbade, han är kung...med stort K!

Kom hem vid 20,00, han mysa ner mig i soffan precis innan Sofie plingade....snackade nog i 45 min. Hon funderar starkt på att bli en Biker-babe....så läckert. Hon har hittat en Ninja, 98:as, blå....riktigt snygg faktiskt!!

Fick en paus i skrivandet på 1,5 h då det belv panik med bachar, prod.sättningar osv! Jag har snart magsår av detta...vart på jobbet i 5 timmar & det känns som MAX en timme.

Lyckades iaf plocka ihop lite hemma innan jag gick & nallade, så det är lite snyggt när jag kommer hem. Smart drag! *klappar mig på huve*

Ska ner på Moyo efter jobbet & handla ett par jeans, kanske en tröja oxå. Så jag har äger nått snyggt plagg inför morgondagen.. *skrattar* Efter det bär det av till bolaget, kommer bli minst en flaska vin....det har jag HUR LÄTT SOM HELST gjort mig förtjänt av efter denna jobbveckan. Jag lovar....vilken som helst av er är välkommen att ta över denna stress som jag bär på.....det är sjuuukt roligt samtidigt som jag knappt kan skilja på höger & vänster! *asg* Låter detta yrt?? Ingenting mot för det kaos som finns i min skalle... :-)

Det kan alltså bli ett glas vin ikväll, sen somnar jag i soffan klockan 20,37....för att vakna 03,18....pigg! *haha*

Nee alla söta, killen har "ett par" saker att ta tag i nu!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback