Dagen D

Onsdagen den 16 maj 2007 ÄR en historisk dag för mig nu..

Snackade med Mattias runt 22-tiden igår, han är en klippaden där "lill-bubbas"....han ska hjälpa mig med leverans från Moped & Motor vid 15-tiden idag. Så nu måste jag bara snacka med chefen om att flexa ännu tidigare än det för att åka dit & lösa betalning, skor, hjälm, byxor osv!! Så klockan 17.00 ikväll kommer jag vara helt sjukt jävla barskrapad.. *pheeew*

Om allt går som den ska blir det även en bra ryggpass med syster efter allt detta. Körde bröst igår & det KÄNNS idag om jag säger så. Wunderbar, då vet man att det tog som de skulle.. ;-)

Har annars en diger lista med nära & kära som jag ska ringa idag, Mamma, Lg, Janne, Putte, Henke, Mattias, Andreas (så allt är klart när jag kommer).. *gnuggar händerna*

Neee, en kopp Java nu & sen blir det 10:ans växel tills jag går hem..

Höres sen alla trötta!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback