Är annars..

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla nöjd över mig själv, Jörgen & Roger ringde mig vid 22-tiden & frågade om jag ville följa på ner på Liquid för att snacka & ta nån öl! Jag hade riktigt liiiite att göra, låg hemma själv & kramade kuddarna.....så jag bytte om & hakade på dem ner på Liquid nykter.

Mina 5-6 senaste utgångar har vart riktigt stilla....till & med i en vanlig persons ögon & drickande...

Där blev det 2 öl innan jag knallade hem vid 00,00 för att vila inför hockeyn som börjar 01,00 mellan Rangers - Buffalo....hoppas att HENKE kan bli hjälte igen. Vore fett..

Nee alla kära, mys med varandra....själv ska jag ensammen krypa ner under täcket i soffan..

// One Love

Kommentarer
Postat av: Sandy

Vet inte vad min lilla katt ska heta.. eftersom den bara är 4 dagar så vet dom inte om det är en flicka lr pojke... några namnförslag?? ;)

2007-05-05 @ 12:00:08
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback