Äntligen måndag..

Så känns det i alla fall.....tills jag nyss kom på att det är onsdag & helgen kommer med stormsteg. Ska bli så underbart att bara vara hemma....utan kalas....med ett par filmer....kanske lite smarrig mat & ett glas cola. Slut med festandet ett tag...Maj är här. UNDERBARA maj.....sommaren kommer jhu efter denna snabba & härliga månad. *thihi*

Grattis Liverpool & Jörgen. till finalplatsen i CL. Vet inte om jag pallar med kvällen sj bara...kommer vi inte vidare kommer det ärligt att göra förbannat ont i mitt sargade hjärta. Om jag inte har manchester att fylla mitt hjärta med...vad ska jag ta mig till då? Kärlek...eller hur...vem vill ha en skäggfarbror??

Annars var min långhelg bra, Sista april var supermysig hemma hos Lasse & Ullis...ska fixa lite bilder dit sen så alla kan se världens största privata majbrasa.. *asg* Som för övrigt brann ner på 25 minuter.....kanske hade liiiite för mycket disel.. *blink*

Tänkte att jag skulle snacka om massage oxå....detta underbara påfund som man fullständigt avgudar! Spelar lisom ingen roll om det bara är en lätt fotmassage eller om man knådar in lite olja & kör en helkropps... Är det två som jag är uppe i....eller ska jag säga....som du har till godo?? ;-)

Annars har jag en riktigt bra feeling av dagen, veckan & året.....som vi sagt nu....2007 är tha shiiiit.....finns ingen som kan sätta sig på oss nu.

Klockan är 15,40 & jag ska hämta mig en kaffe....sen blir det nog hemgång!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback