Ååå vilken helg

Helt underbar!

Sitter med ett leénde fastklistrat fortfarande, kommer dock inte att detaltjåterge nått...knappt återge nått över huve taget faktiskt... *skrattar*

Fredagen, öl hemma hos Jörgen tillsammans med Roger, Frasse & Erik....sen Liquid, Lärrys & fram emot 01,30 hemgång (för mig dvs).

Sen var jag knappt hemma mellan 08,30-02,30 på lördagen....för er som undrar vad jag pysslade med stavas de Moyo. Det var alltså event nere på torgen tillsammans med Sundsvall Streetstyle i sammarbetet med Drakstaden.

ES var på besök med Dream Tour
, kidsen & alla andra som var med sponsrades av McD..sen fanns det härliga priser i form av Ipod, brädor, kepsar SNYGGA brillor från Smith osv..

En kung vid namn Dj Henke snurrade plattor, på varsin mick under större delen av dagen fanns Philip från ES & en rookie i Bengan från Moyo. Hoppas ni hade roligt & uppskattade lite skönt snack. :-)

Efterfesten drog igång på Liquid vid 20,00 & sen var vi där tills sent.. *skrattar*

Söndag - SOVA, vakna, sova, vakna, sova, sova, gäspa, krypa till sängen, sova!

Som det ser ut nu kommer jag även att följa med uppöver till nästa event för Moyo den kommande helgen. Sjuuukt roligt de kommer bli, eller vad säger du Henke?!? Ska bara stämma av med mina äldre ännu en gång fram emot onsdag.....så vi kan spika allt! *wunderbar*

Nee ni härliga, Java nu!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Pillan

haha jaa men då vet jag vart jag ska vända mig nästa gång då! *asg*

Postat av: djhenke

Håller mina tumar för du kommer med upp! Behöver en speaker så!

2007-05-28 @ 15:08:49
URL: http://www.phaat.se
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback