15,34

Japp, då har man vart på jobbet i dryga 9,5 h... Känns bra, eftermiddagen har gått sjukt snabbt & utan större probbs. Förmiddagen stod däremot stilla i koas & annat skit....kanske kan kalla denna tisdag för en 50-50 dag! *skrattar* Lika mycket bra som dåligt, typ. Kommer bli en riktigt slapp kväll oxå, känner mig inge bra i kroppen & det är la en förlägning av knoppen.....som e hääärligt slut.

Neee, Fuck it (som hasse skulle säga)!

Blev upplyst om att vi har jobbfest på fredag oxå....hela Huvudkontoret med tillbehörande lokalkontor. De kommer bli hur roligt som helst.....frågan är bara om jag orkar spöka ut mig. Har iof 3 raka segrar i maskeradtävlingen, så lite press har jag att försvara mig.. Bara därför kommer ett par härliga & snygga bilder på mig i högform från ett par tidigare party´n.. *thihi*
 
Enjoy!

          

Vilken av bilderna är jag snyggast på??

// One Love

Kommentarer
Postat av: Angelique

Haha, I like it pink. ;)

Postat av: Angelique

Jasså!? Haha..kan tänka mig ;P

2007-05-31 @ 23:23:56
URL: http://phenomenons.blogg.se
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback