Vilken match...ÄN så länge

Modo tog ledningen med 1-3...sen kom vi tillbaka & nu i pausen till tredje står det 3-3. Yeeeeheeehhh, så ska det vara när vi snackar slutspel! *ler som ett barn* Nu ska vi bara kliva in & avgöra skiten i det tredje.. FOOOOOOOOOOORZA TIMRÅ!!

Annars har dagen vart härlig, hamnade som sagt på Moyo efter att jag vaknade. Snackade med Johan & tog ett par käftar java innan jag vid 12,30 gick förbi Blå Kiosken & handlade lunch/middag. Blidde tre små rätter. Billigt, gott & enkelt...kan de vara bättre??

Väl efter maten somnade jag till i soffan & nu sitter jag själlv framför tv´n & vrålar fram Timrå till sen bra match!!!!

Hoppas annars på en väldigt mysig kväll med allt som ingår....kanske korkar en flaska rött & myser lite. Men det kommer INTE att bli utgång, vågar inte efter min sjukperiod.

Vi ses sen mina fluffisar!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback