Vilka dagar

Kikade SMHI idag när jag droppade in till jobbet & det ska fortfarande vara lika härligt väder resterande del av veckan! Känns att våran kommer & sommaren med den.. *njuter*

Annars hade jag en härlig kväll igår, tränade för första gången på 4:a veckor & det var som att komma hem igen. Nu dröjer det innan jag har en sådant uppehåll igen....om jag inte lyckas bli sjuk dvs... *peppar peppar* Väl hemma efter träningen så beslöt jag mig för att städa. Trodde jag sabbade min damnsugare oxå, men den fick bara ett värme-fnatt....30 minuters vila & den startade igen.. *skrattar* Sen gjorde jag nått riktigt vuxet....planterade nämnligen om ett gäng blommor!! *stolt* Frågan är om de kommer att överleva bara....eller om jag var liiiiiiiiiiiite för sent ute.. Det kommer tiden att visa.. *thihi*

La mig & sov vid 21,30, det är tidiga dagar som gäller igen. Orkar inte med att vara destruktiv längre.....så nu är det tråkiga bengis som gäller fram tills juni iaf. Klockan kommer ringa 04,45 minst 4 dagar i veckan &  då går det inte att flumma på kvällarna. Lite synd, för jag tappar allt det sociala 5 dagar i veckan....men det är bara att bita ihop & tycka om livet ändå! ;-)

Jaja, det var la gårdagen det. Ikväll ska jag stanna kvar på jobbet & baka tillsammans med syster & resterande del av it-gänget. Vi brukar göra så 2-3 ggr per år...så det finns fikabröd till onsdgar & fredagar. Hoppas att det inte drar ut SÅ länge på tiden så lilla jag hinner iväg till Ego en sväng innan det blir dags att nalla igen!

Kaffe, ja tack!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback